Mijn oplaadbare Phonak hoortoestellen resetten

Oplaadbare Phonak hoortoestellen resetten

Op deze pagina vindt u het stappenplan voor het resetten van uw oplaadbare Phonak hoortoestellen vanwege connectiviteitsproblemen.

Om uw oplaadbare Phonak hoortoestellen te resetten volgt u de volgende stappen:

  1. Verwijder de MyPhonak App van uw telefoon (let op: niet alleen van het beginscherm);
  2. Ga naar "Instellingen" op de telefoon;
  3. Klik op "Bluetooth" op de telefoon;
  4. Zoek de koppelingen van uw hoortoestellen;
    1. "LE-Phonak R"
    2. "LE-Phonak L"
    3. "Phonak R of L"
  5. Verwijder de drie bovenstaande koppelingen van de telefoon;
  6. Sluit alle apps op de achtergrond;
    1. IPhone 10 of hoger: schuif van de onderkant van het scherm naar boven. Alle apps komen in beeld. Schuif alle apps naar boven om af te sluiten (Geldt ook voor de iPad zonder home-knop).
    2. IPhone 8 of lager: houd de home-knop kort ingedrukt. Alle apps komen in beeld. Schuif alle apps naar boven om af te sluiten (Geldt ook voor de iPad met home-knop).
    3. Android-apparaten: Schakel het Android-apparaat volledig uit en weer aan.
  7. Als u de telefoon nog niet heeft uitgeschakeld, mag u deze stap nu uitvoeren;
  8. Wacht 1 minuut en schakel de telefoon weer in;
  9. Let op: de volgende twee stappen moeten op beide hoortoestellen tegelijk uitgevoerd worden. Zorg dat uw oplader binnen handbereik staat;
  10. Druk op beide hoortoestellen de onderste knop van de tuimelschakelaar voor 10 seconden in;
  11. Plaats beide hoortoestellen direct 12 seconden in de oplader en verwijder de hoortoestellen weer uit de oplader;
  12. Voor streamen koppelt u uw hoortoestellen weer met Bluetooth (ga verder naar stap 13 als u niet wil streamen);
    1. Ga naar "Instellingen" en klik op "Bluetooth".
    2. Start uw hoortoestellen opnieuw op. Zie stap 10.
    3. Koppel de hoortoestellen met de telefoon. Het klopt dat u maar één hoortoestel ziet.
  13. Installeer de MyPhonak App. Installeer hier voor Apple / Installeer hier voor Android;
  14. Open de MyPhonak App en start uw hoortoestellen weer opnieuw op. Zie stap 10;
  15. De MyPhonak App herkent uw hoortoestellen nu beginnend met "LE-";
  16. Volg de stappen in de MyPhonak App;
  17. Uw oplaadbare Phonak hoortoestellen zijn nu gereset en opnieuw gekoppeld met de telefoon en de MyPhonak App.
Heeft u al deze stappen doorlopen en ervaart u nog steeds klachten met uw hoortoestel, dan kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar: 085-486 3743 of stuur een e-mail naar: info@oogvoororen.nl
 
U kunt meer handige video's op ons YouTube kanaal vinden betreft onderhoud, hoortoestelaccessoires en mobiele apps.
      9.6 uit 50 reviews

Fijn bedrijf.

Lees meer

      9.4 uit 69 reviews

professioneel

Lees meer

      10.0 uit 1 reviews

Geweldige hoorervaring, zeker in drukke omgeving.

Lees meer

      9.4 uit 1938 reviews Lees ze allemaal