Mijn oplaadbare Phonak hoortoestellen resetten

Oplaadbare Phonak hoortoestellen resetten

Op deze pagina vindt u het stappenplan voor het resetten van uw oplaadbare Phonak hoortoestellen vanwege connectiviteitsproblemen.

Om uw oplaadbare Phonak hoortoestellen te resetten volgt u de volgende stappen:

  1. Verwijder de MyPhonak App van uw telefoon (let op: niet alleen van het beginscherm);
  2. Ga naar "Instellingen" op de telefoon;
  3. Klik op "Bluetooth" op de telefoon;
  4. Zoek de koppelingen van uw hoortoestellen;
    1. "LE-Phonak R"
    2. "LE-Phonak L"
    3. "Phonak R of L"
  5. Verwijder de drie bovenstaande koppelingen van de telefoon;
  6. Sluit alle apps op de achtergrond;
    1. IPhone 10 of hoger: schuif van de onderkant van het scherm naar boven. Alle apps komen in beeld. Schuif alle apps naar boven om af te sluiten (Geldt ook voor de iPad zonder home-knop).
    2. IPhone 8 of lager: houd de home-knop kort ingedrukt. Alle apps komen in beeld. Schuif alle apps naar boven om af te sluiten (Geldt ook voor de iPad met home-knop).
    3. Android-apparaten: Schakel het Android-apparaat volledig uit en weer aan.
  7. Als u de telefoon nog niet heeft uitgeschakeld, mag u deze stap nu uitvoeren;
  8. Wacht 1 minuut en schakel de telefoon weer in;
  9. Let op: de volgende twee stappen moeten op beide hoortoestellen tegelijk uitgevoerd worden. Zorg dat uw oplader binnen handbereik staat;
  10. Druk op beide hoortoestellen de onderste knop van de tuimelschakelaar voor 10 seconden in;
  11. Plaats beide hoortoestellen direct 12 seconden in de oplader en verwijder de hoortoestellen weer uit de oplader;
  12. Voor streamen koppelt u uw hoortoestellen weer met Bluetooth (ga verder naar stap 13 als u niet wil streamen);
    1. Ga naar "Instellingen" en klik op "Bluetooth".
    2. Start uw hoortoestellen opnieuw op. Zie stap 10.
    3. Koppel de hoortoestellen met de telefoon. Het klopt dat u maar één hoortoestel ziet.
  13. Installeer de MyPhonak App. Installeer hier voor Apple / Installeer hier voor Android;
  14. Open de MyPhonak App en start uw hoortoestellen weer opnieuw op. Zie stap 10;
  15. De MyPhonak App herkent uw hoortoestellen nu beginnend met "LE-";
  16. Volg de stappen in de MyPhonak App;
  17. Uw oplaadbare Phonak hoortoestellen zijn nu gereset en opnieuw gekoppeld met de telefoon en de MyPhonak App.
Heeft u al deze stappen doorlopen en ervaart u nog steeds klachten met uw hoortoestel, dan kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar: 085-486 3743 of stuur een e-mail naar: info@oogvoororen.nl
 
U kunt meer handige video's op ons YouTube kanaal vinden betreft onderhoud, hoortoestelaccessoires en mobiele apps.
      9.4 uit 14 reviews

Een prima ervaring door professionele begeleiding!

Lees meer

      9.8 uit 5 reviews

Na een teleurstellende ervaring bij een andere audicien, was de service van oogvoororen ee (...)

Lees meer

      9.9 uit 7 reviews

Heel goed geholpen en prima hoortoestellen

Lees meer

      9.3 uit 1382 reviews Lees ze allemaal