Mijn oplaadbare Phonak hoortoestellen resetten
Oplaadbare Phonak hoortoestellen resetten
Op deze pagina vindt u het stappenplan voor het resetten van uw oplaadbare Phonak hoortoestellen vanwege connectiviteitsproblemen.
Om uw oplaadbare Phonak hoortoestellen te resetten volgt u de volgende stappen:
- Verwijder de MyPhonak App van uw telefoon (let op: niet alleen van het beginscherm);
- Ga naar "Instellingen" op de telefoon;
- Klik op "Bluetooth" op de telefoon;
- Zoek de koppelingen van uw hoortoestellen;
- "LE-Phonak R"
- "LE-Phonak L"
- "Phonak R of L"
- Verwijder de drie bovenstaande koppelingen van de telefoon;
- Sluit alle apps op de achtergrond;
- IPhone 10 of hoger: schuif van de onderkant van het scherm naar boven. Alle apps komen in beeld. Schuif alle apps naar boven om af te sluiten (Geldt ook voor de iPad zonder home-knop).
- IPhone 8 of lager: houd de home-knop kort ingedrukt. Alle apps komen in beeld. Schuif alle apps naar boven om af te sluiten (Geldt ook voor de iPad met home-knop).
- Android-apparaten: Schakel het Android-apparaat volledig uit en weer aan.
- Als u de telefoon nog niet heeft uitgeschakeld, mag u deze stap nu uitvoeren;
- Wacht 1 minuut en schakel de telefoon weer in;
- Let op: de volgende twee stappen moeten op beide hoortoestellen tegelijk uitgevoerd worden. Zorg dat uw oplader binnen handbereik staat;
- Druk op beide hoortoestellen de onderste knop van de tuimelschakelaar voor 10 seconden in;
- Plaats beide hoortoestellen direct 12 seconden in de oplader en verwijder de hoortoestellen weer uit de oplader;
- Voor streamen koppelt u uw hoortoestellen weer met Bluetooth (ga verder naar stap 13 als u niet wil streamen);
- Ga naar "Instellingen" en klik op "Bluetooth".
- Start uw hoortoestellen opnieuw op. Zie stap 10.
- Koppel de hoortoestellen met de telefoon. Het klopt dat u maar één hoortoestel ziet.
- Installeer de MyPhonak App. Installeer hier voor Apple / Installeer hier voor Android;
- Open de MyPhonak App en start uw hoortoestellen weer opnieuw op. Zie stap 10;
- De MyPhonak App herkent uw hoortoestellen nu beginnend met "LE-";
- Volg de stappen in de MyPhonak App;
- Uw oplaadbare Phonak hoortoestellen zijn nu gereset en opnieuw gekoppeld met de telefoon en de MyPhonak App.
Ik ben tot nog toe uitermate tevreden.
Prima service
pluspunt thuisservice en goede hoorapparaten